طرز برخورد کودکان
۲ ویدئو چگونه طرز برخورد داشته باشیم ؟
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹
با صحنه رفیق شوید
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

خواب کافی و خوب صحبت کردن

خواب کافی و خوب صحبت کردن

با استناد به بسیاری از تحقیقات ،آمریکایین به طور متوسط در مقایسه با کاری که میکنند به اندازه کافی نمیخوابند.میلیونها آمریکایی در شرایط ذهن مه آلود کار میکنند که دلیلش کار زیاد و خواب کم است.

یکی از جالبترین کارهایی که میتوانید بکنید این است که تلویزیون را خاموش کنید و در تمام ایام هفته کاری ساعت ده به رختخواب بروید.

گاه یک ساعت خواب بیشتر در شب میتواند زندگی شمارا به کلی تغییر دهد.

در اینجا به قاعده ای میرسیم.در هر هفته یک روز را به طور کامل کار نکنید.در این روز ،اصولا باید یکی از روزهای تعطیل ار هفته باشد،نه چیزی بخوانید و نه کاری را در ارتباط با دفتر کارتان انجام بدهید.

بگذارید ک مغز شما کاملا استراحت کند.

(خواب کافی و خوب صحبت کردن)

به جای کار کردن به سینما بروید،ورزش کنید، با خانواده خود صرف وقت نمایید،پیاده روی کنید و یا در هر فعالیتی مشغول شوید که به مغزتان امکان بدهد خودش را از نو شارژکند.

توجه داشته باشید که تغییر به خوبی استراحت کردن است.

همه ساله به طور منظم از فرصت مرخصی استفاده کنید.یکی دو هفته ای به خود استراحت بدهید و تجدید قوا کنید.بیسترین توانمندی شما بعد از روز های تعطیل آخر هفته یا رفتن به مرخصی و تعطیلات است.

هفته ای پنج شب زود خوابیدن،در تعطیلات آخر هفته خوابیدن و هفته ای یک روز بدون کار را سپری کردن،به شما انرژی به مراتب بیشتری میدهد.

این انرژی اضافه شده به شما امکان میدهد تا بر مساحمه کارهای خود غلبه کنیدو با عزمی راسخ تر از همیشه با سرعتی بیشتر به کارتان بپردازید.

 

حامد پناهنده
حامد پناهنده
حامد پناهنده هستم، علاقه مند به هنر و رسانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *