از سلامتی خود حراست کنید تا بهتر سخن بگویید
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹
طرز برخورد کودکان
۲ ویدئو چگونه طرز برخورد داشته باشیم ؟
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

۲ یا چند راه افزایش خلاقیت و داشتن رفتار بهتر

شبکه اصفهان

راه های افزایش خلاقیت و داشتن رفتار بهتر

به پیامد ها خوب توجه کنید

در این قسمت نکته مهمی  را به شما عزیزان بیان میکنیم.شما میتوانید با براورده پیامد های احتمالی انجام و یا انجام یک عملکرد،میزان ارزش ان را متوجه شوید.

بررسی پیامد های احتمالی هر عملکرد یا رفتار،روش مناسبی برای تعیین اولویت ها محسوب میشود.

آنچه که در این میان مطرح میشود توجه به پیامدهای احتمالی وبزرگ است.تنها چیزی فاقد ارزش میباشد که هیچ پیامد حقیقی نداشته باشد،انجام و یا عدم انجام آن مهم نباشد.

تفکر و اندیشه درسا نسبت به هر کاری که شما دریک زمان مشخص انجام میدهید میتواند نتایج احتمالی بزرگتری را شامل باشد.

یک تفکر یا آگاهی مناسب منجر میشود تا زندگیتان در یک لحظه ی بحرانی و چالش برانگیز تغییر کند.به همین خاطر خلاقیت میتواند به عنوان کلید انجام کارهای فوق العاده برای خود و خانواده تان محسوب شود.

<<آلبرت انیشتین>>در جایی از مطالب خود نوشته است که ((هرکودکی که متولد میشود،میتواند یک نابغه باشد.))در حقیقت هر یک از شما عزیزان به صورت یک نابغه بالقوه به دنیا می آیید و در دنیای درون خود از توانایی و استعداد کافی برخوردار میباشد،اما میباست از خلاقیت خود استفاده کنید تا به هر نتیجه دلخواهی که خواهانش میباشید دست یابید.

سطح خلاقیت تان را با تمرین ارتقا دهید

خلاقیت مثل یک عضله است یعنی هرچه بیشتر از عضلات تان استفاده کنید میتوانید قوی تر و سالم تر باشید.

به همین ترتیب شما هر چه طرح های بیشتری را برای حل و فصل مشکلات و بهبود زندگی تان داشته باشید،در آنیده طرح ها و اندیشه هلی نوین بیشتری به ذهنتان خطور خواهد کردوشما میتوانید در راستای بکارگیری آنها به پیشرفت برسید.

با مهار و کنترل توانایی های خلاقتان  به طور عملی توانایی و استعداد شما در طول بهبود زندگی تان و همچنین انجام کارهاتان در چند ناحیه مختلف بیشتر و بیشتر میشود.

تعریف و معنای صحیح خلاقیت تنها<<پیشرفت و ارتقا>>میباشد.

هرگاه شما از ذهنتان برای تغییر روش یک کار در جهت ایجاد نوعی بهبود در عملکرد آن استفاده میکنید.از خلاقیت خودتان به صورت بالفعل استفاده کرده اید و از آن بهره کافی برده اید.

زمانیکه دز زندگی و یا شغلتان با بحران روبه رو میشوید بیش از هرزمان دیگری برای حل و فصل مسایل ومشکلات و اخذ تصمیمات بهتر به توانایی های خلاقتان متوسل شوید.

 

 

 

حامد پناهنده
حامد پناهنده
حامد پناهنده هستم، علاقه مند به هنر و رسانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *